Min stackars älskling..

Idag fick Danny åka in o operera in stift i handen, de ringde igårkväll o sa att de kollat på töntgenbilderna o de såg inte alls bra ut så imorse fick han åka in.. stackarn!
Vid 12 tiden kom mamma o hälsade på mig o Sam.. Hon hade köpt två jättefina pyjamasar till Sammis o två tröjor till mig, en turkos o en svart.. Fikade lite här o Sam fick såklart massa gos av mormor! Sen gick vi en runda, blev ner till stan för ja ville passa på o sola nu när ja hade nån annan som kunde vaka en liten stund över Sam.. brände mig inte denna gången iaf! Tog en vända in på Rågårds o hittade ett par byxor.. Sen va vi klara o åkte in till Kna o hämtade papsen..
Väl hemma igen blev de mat till oss alla tre.. diskade o plockade undan.. Sam somnade vid 7 som vanligt.. Nu ska ja göra vaniljpudding (fyy faaaan) till min stackars sjukling som ligger här, genomförkyld e han me på de hela! Hoppas han e på humör för o följa me till Linda o Masse imon! =)
De va alles för idag!!




Gladskit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0