Seg söndag..

Idag har ja sovit lääänge, va så skönt!! O Sam somnade tidigt me så de blir sängen nu snart för min del me.. vi ska se en film innan vi somnar iaf.. Kollade på en skräckis "barnhemmet" för två dagar sen men sen somnade givetvis ja, orkar knappt aldrig se klart en hel film nu för tiden o danny vågade inte kolla klart själv haha.. iaf ska vi se klart den nu..
Andreas o Sara har vatt här på lite fika idag me, hade me sig goooa bullar! =) Sen kom Dannys kompis o fikade efter de.. Fick ett ryck me o städade o dammade o sånt, skönt o ha de gjort!
Jäkla trist väder de vatt idag alltså! Hoppas på lite bättre imon! Då blir de föräldrargrupp me, ska bli kulit! =)
Måste investera i lite kylbalsam imon!! Går runt här i sportbh o utan trosor haha! Bränt mig som satiken under brösten o längst ner på magen, knallröd! Bra solarie ändå =) När ja låg o vred på mig o de kändes som tiden snart va slut där inne hade ja bara solat i 7 min, kanske inte skulle ligga o pressa in i de sista men ja äslakr ju o pressa i solen så ja får väl skylla mig själv =)
Nä... tandborsten sen sängen!!

Nattinatti!



Här har ni nåt o skratta åt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0