Tjohej! =)

Idag e de fredag, de e alltid lika trevligt me helg! =)
Nyss ätit seeeen frulle! Fastän ja vatt uppe tidigt..
Just nu vilar sig Sam o ja tänkte passa på me o börja på städningen! Ställt fram dammgrejerna, en bit på vägen.. =)
Ikväll blir de mys i soffan!
Ska sticka ner till maxi sen.. E ju bjuden på pysselkväll hos Lina imon! =) Älskar o pyssla men finns inte så mycke tid över till de så de ska bli riktigt kul! =) O så blir de utgång efter de! =) ...ska iaf ha me oss nån liten julklapp o antar att vi ska byta me varann så som man gjorde i skolan när man va liten, superkul! =) O rim ska de me va haha..
Påtal om pyssel så fick ja mitt scrapbookingpaket idag me posten, sååå glad blev ja! =) Tänkte ja skulle göra några fina julkort.. =) Men sen hade Danny fått erbjudande om 10 gratis julkort me personligt foto så de måste ju utnyttjas.. =)
Usch, känner att morgondagen kommer bli stressig! Långlördag imon så blir ju o jobba lite längre, vill hinna klippa mig o måste sola o så skulle ja helst hinna färga håret me.. Hinna umgås me min son lite o göra mig redo för kvällen! Börjar iofs inte förrens 12 så hinner kanske klippa mig innan men hatar o gå nyklippt till jobbet =) Aja, blir nog bra! =)
På söndag får ja inte må allt för dåligt, första julskyltningen me Sam ju! =)

Nähä nu ska ja sätta igång me städningen här.. Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0