2 kids.....

Passar lila Tanja en stund idag, min bror kom preics när ja klädde på Sam o hade tänkt gå ut så de blir o stanna inne tills tanja blivit hämtad igen.. Egentligen tycker ja synd om henne, ja har ju bara träffat henne när hon va bebis så hon känner ju inte igen mig, hon e 1 år nu.. Tack o lov så skrek hon inte när min bror gick, kanske ett tecken på att hon e van att bli lämnad hos vem som helst?! Ska väl inte säga för mycke, ja vet ju inte.....
Iaf så har ja badat henne, gick bra till en början sen började de stretas o skulle inte sitta ner.. haha.. snart e man där =)
Fått känna på hur de e o ha 2 små barn iaf =) Nej tack inte nu haha! Men de e väl annorlunda när båda e ens egna me..
Sen satte vi oss i soffan, ja kollade datorn lite (sam sov) o så satt hon bredvid mig me gosigt täcke o leksaker sen skulle hon upp i knä o mysa.. rätt va de va sov hon =) o i samma stund vaknade Sam =)
Nu e min bror här igen, o Sam o ja ska gå ut en runda snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0