Bara stan..

Idag har de bara blivit en liten runda på stan.. gick till jysk o kollade lite, hittade bara en korg till alla mina smycken, behövdes! Tittade även in i den nya djuraffären men de luktade så hemskt att vi gick igen! handlade lite på willys sen blev de lite "torghäng".. ja tröttnade ganska fort o gick bort o solade istället! =) Hem för o mata mitt hjärta o även laga mit till mitt andra hjärta =) o mig själv såklart! Sammis vägrade gröten idag, lr vägrade i den ordningen ja vill ha de... men de e ju han som bestämmer =) fick i honom lite till slut iaf..
Nu har ja nyss hjälpt Danny i badet, tvätta håret o sånt! Vilken lyx! =)

Nu har ja fått lite mer klarhet i mitt nya jobb! Blir o jobba halvtid, 3o timmar/veckan iaf.. o de passar bra nu när Sammisen e liten! Vill inte börja me heltid direkt o känna att man knappt få träffa honom! Så ska iaf Danny va pappaledig har vi kommit överens om! O de vill han ju så gärna =) Tjänar på o göra såhär me! =) Nu väntar vi bara på att affären ska existera oxå haha! Men den kommer snart =)
Sååå skönt o slippa mitt gamla jobb, trist att behöva säga så men de e så ja känner! De va nog inte riktigt min grej, allt kan ju inte passa alla =) Men detta känns som handen i handsken! =)

Börjar bli en aning trött nu....
Imon ska vi på skattjakt hehe =)





Mammas o pappas gullunge!

Idag satt ja upp i min vagn, pratade o skrattade, stora killen ju =)
Gillar inte alls o ligga ner nu för tiden, vill ju va me o se va som händer! =)


Måste visa er mina klänningar! =) Sååå förälskad i dom!

        




Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt han e sammisen=)

Va e de för jobb du fått?? Va kul=)

kram

2008-09-09 @ 00:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0