Bvc..

Ringde bvc i morse o fick en tid i förmiddags som tur väl va.. känns skönt att nån kunnig yttrat sig om de o som ja redan visste så sa hon att de inte såg bra ut.. o stackars Sammis huvud har blivit lite snett, vill ju inte ligga på den sidan me de onda örat.. =/ Så iaf fick vi en tid till farbror doktorn imon! Ska bli intressant o se va han har o säga om de! Bvc sköterskan tyckte de kändes som en blödning bakom svullnaden.. usch!!
Vill bara att min lille älskling ska bli bra!

Skulle egentligen fikat me Jessika o Emma idag men va inte så sugen på o pallra mig ner till sran i småregnandet, räckte me trippen bort till bvc, hatar verkligen regn!! Kanske klarnar upp sen så vi kan gå en runda iaf!
Diskat o tänkte ta ett varv me dammsugaren snart..
Just nu e min bror här på besök, ska låna en mobil, hans hade gått sönder..
De va nog allt för idag =) Typ ingenting alls.. sååå tråkiga haha!

Vill ni se nåt sött?? Kolla videon under min pres på familjeliv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0