Fika i de trista vädret!

Känns skönt att man verkligen utnyttjade de soliga dagarna som vatt till fullo för nu e de skittrist väder! Riktig höst! Älskar hösten, sålänge de inte regnar men de verkar de ju göra hela tiden nu.... =/
Idag har vi fikat me Jessika, "lillsprätt" va lika glad som vanligt över att träffa henne ;-) Blev fika på Jekyll iaf, inte så mycke folk, så lugnt o stillsamt, skönt de.. =) Pratade massa skit o busade me Sam.. annat va där när han va mindre o bara låg i vagnen o sov, vaknade för o äta sen sova igen.. idag va han me hela tiden, tog sig en tupplur 10 min bara =)
När vi fått ut allt vi hade att säga varandra, en baguette, negerboll, läsk, te o kaffe senare så stegrade vi bort till apoteket, där handlades de både de ena o de andra hehe.. sen bestämde vi oss för solariet! Nu när Danny jobbar em e de lite svårt för mig o komma iväg utan Sam men min lilla guldklimp hade ju inget emot av o bli passad av Jessika en liten stund =) De e sååå skönt o få lägga sig där! Min enda "egentid" o de inträffar en gång i veckan! A om ja tänker efter e de verkligen min enda tid för mig själv! O så på kvällarna efter 20 när man kan få sitta vid datorn en stund lr kolla på tv.. annars blir de tvätt o städ på dagarna när han sover.. full rulle =) Känner redan hur slut ja e men ska spela tv spel när Danny kommer, haha! Jättekul ju! =)
Hungrig som fan men hatar o äta själv så får snällt vänta på mannen!

   
Mams o Sammis..


        
Jessika o Sammis busar.. o en nyfiken Sammis! =)



    
Hehe! =)



Alla pinaler, bara apotekspåsen som saknas! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0