Fredag o lördag..

Igår va de ju fredag o hela långa dagen va vi o fikade! Va så längesen så de va riktigt trevligt!
Sammis o ja träffade Jessika, Linda o Felicia sen träffade vi Fia o lilla Elvira o Veronica o lilla Joppe.. Sen dök Anna upp me Edith o Emma me Elias.. blev många vagnar som vanligt =)
Nu e ja såååååå tröööööött på alla dessa getinga jävlar!!! Kunde inte ens äta färdigt för de va o surrade ett 20 tal omkring konstant, sög för sitt liv på min baguette!
Klockan blev mycke, tiden går ju fort när man har trevligt =) Följde me Jessika till *pip* sen tog vi en runda till maxi, maxi e ett trevligt ställe hehe =)
Förälskade mig i ett par skor, för andra gången!
Sen bar de av hemåt för o laga mat o ta hand om min man =)
Sam fick sin gröt i vanlig ordning, blev mätt på den för han fick bara i sig 50 ml ersättning efteråt men somnade som vanligt me flaskan i munnen o öppnade inte ögonen förrens kl 8 dagen därpå.. somnade kl 20.. så ja va utvilad imorse =) Skönt att han kan sova så bra lillkillen.. De va fredagen de!

   



Mammas fina älskling!



Idag har vi typ bara suttit inne hela dagen.. men vid 5 tiden blev ja så rastlös att ja blev arg! =) Så Sam fick lite mat sen stegrade vi ner till stan, tog omvägar för o få en lång promenad sen hämtade vi pizza till pappa Danny o kebab till mig som vi har mumsat i oss nu! MÄTT!
Sam hade problem me att somna ikväll, problem o problem, han va väl inte trött.. blev inte sängen förrens kl 21.. Men nu sussar han gott iaf!
Så idag har vi gjort så lite som möjligt! Gosat o lekt me min lille bebis =)

 
Sammis i sitt gym..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0