Kalas!

Idag fyller Sams kusin Herman 7 år! Hurra! Hurra! =)
Sååå... vi har förstås vatt på kalas, frossat i kakor o tårta! =) Står mig upp i halsen nu!
Köpte "Tobbes trollerilåda" till honom.. Verkade som de gick hem =)
Va inte hemma förrens vid 21 tiden, trodde Sam skulle bli sådär jobbigt övertrött men han va så go o gla hela tiden, somnade på vägen hem o vaknade precis utanför dörren, på me pyjen o lite mat sen slocknade han igen..
Nu e ja me ganska trött, skulle nog somna på direkten om ja la mig ner! Samtidigt som ja e lite filmsugen..
O pga tröttheten orkar ja heller inte skriva mer.....
Nattinatti!



Något suddigt.. Födelsedagsbarnet öppnar presenter =)



Hihi, gullungen själv! =)



Min mamma älskar o fota, o speciellt mig såklart =)



O så har vi lärt oss pilla näsan idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0