Jobb o fikabesök..

Dagen inleddes me o jobba.. Lite halvtråkigt o jobba själv men Martin va bortrest o Morgan hade lunginflamation..
Min bror tittade in en runda.. =)



O så kom mina hjärtan o höll mig sällskap en stund =)
Sam rev typ halva butiken..



O så väntade dom in mig så vi kunde gå till maxi allihopa.. skulle bla ha cigaretter men eftersom ja inte hade nåt leg me mig fick ja inte köpa några.. hahaha! Gick o pumpade däcken me!
Påvägen hem messade Sara o va fikasugen.. o de e ju alltid lika najs me fika.. o dom hade goa bullar me sig! =) I looove Saras bak.. haha!
Blev lite skitsnack o bus me killarna!

Käkas majskrokar! Sam va väldigt rädd att dom skulle ta slut hehe!

 

Här tänkte Sam ge igen för smällen han aldrig kommer glömma haha!

 

Fiiina killar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sötaste killarna.. :-) lika griniga båda två.. haha..

2009-04-18 @ 21:37:57
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0