What to do...

Funderar på va vi ska hitta på idag...
Vi ska iaf ner till stan när papsen kommer hem.. ner till Ronnebyhus o säga upp lägenheten o så blir de väl en vända till lekparken me.. Danny skulle komma hem lite tidigare idag me..
Viktiga papper till fsk me, får iiinte glömmas! Mina dagar e ju slut nu.. så fått 50 dagar av Danny till o börja me.. sen har idioterna gett mig 4 dagar i veckan sen oktober förra året! Blivit heeelt fel där! Ska ju ha alla dagar i veckan, förutom dom dagar ja jobbar då lr som Danny e hemma.. sååå, där har ja ju en del dagar o ta igen me.. Fick liksom knappt inga pengar förra månaden så ringde in o då berättar hon att ja bara ska ha för 4 dagar i veckan.. kontigt att ja inte märkt de innan.. blev en utbetalning till på resterande pengar just den gången.. kunde fått för alla dagar dom missat men de hade ja ju behövt DÅ.. bättre o får de i dagar o va hemma lite till me Sam.. =) Lite tur i oturen! =) Men jobba kommer ja göra i sommar ändå.. dra in lite pengar till huset..
Ska sätta mig en stund i solen nu.. passa på medans lillen vilar..



Ja förstår va alla menar som sa "njut medans han inte kan gå"
Han kan iofs inte gå själv än men de e bara en tidsfråga innan han gör de..
Står han som tex här vid gåvagnen vänder han sig till nåt annat för o hålla i där istället.. han förstår nog inte att han står själv en pyttestund där emellan.. =)
Sjukt va tiden har gått fort! O snart blir han 1 år mitt lilla hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0