Doktorn o fika!

I förmiddags blev de lek i vanlig ordning.. o så va vi o köpte frallor, blev så sugen på o göra fiskpinnar, spenat o potatis till middag idag me så ordnade de lagom till Danny vaknade..


Mammas o pappas duktiga kille! =)
Kolla tjockisfoten haha..







Sen va de ju dags för o träffa doktorn.. Fick slita upp Sam från sängen för han låg o sov, stackarn.. o för en gångs skull när han somnade ganska fort me.. vatt lite jobbigt me de dom senaste dagarna.. fast nu ikväll gick de ganska fort..
Kollade på örat o tyckte inte vi skulle göra nåt, bara låta de va.. o risken e väldigt minimal att de skulle spricka sa han.. aja, e väl bara o lita på de då..
O ja e sååå tacksam att de sitter bakom örat för de hade inte gjort nåt åt de om de så suttit i pannan sa han..
O Sam blev jätteledsen så fort han såg doktorn.. sen när han skulle pilla lite på örat grät han så han tappade andan, stackars lille plutten!

När vi kom hem fick ja sms från Jessika, undrade om vi ville me o fika me henne o Emma.. Hade absolut inget för oss, innan dess undrade ja mest va ja skulle sysselsätta Sam me för han va verkligen rastlös, så de passade perfekt me en fika!

Emma o Sam! =)




O nån ja inte känner.. haha! =)




Va trevligt o träffas o prata lite.. O de vi pratade om, ja finner liksom inga ord för de.. har nog inte heller fattat.. första gången brast ja ut i gråt, men denna.. a ja fattar som sagt inte..... men ja håller tummarna o hoppas på de bästa!
Hade kommit över en god muffins o min franska vanilj (min absoluta favorit)!! =) innan ja bestämde mig för en te.. där gick de inte riktigt som de skulle.. Sam va snabbare än blixten o välte ut hela glaset! Skrek som en olycka o ja fick PANIK över att han fått de på sig! Kände att mycke av de kom på mig.. men lyckligtvis kom de bara lite på ena socken.. han blev nog mest rädd för att Jessika skrek till.. =) Men där stod ja som nån annan som kissat ner sig.. haha.. skyndade mig hem sen.. =)

Vräkt i mig frallor nu o e grymt sugen på ett bad men orkar aldrig sitta där i så länge ändå så hoppar nog de.. men fruktansvärt trött e ja! Kommer nog gå o lägga mig innan Danny kommer känns de som..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0