Min lille älskling!

Min lille älskling e sjuk för första gången!
Hosta, snorig o feber.. de lilla han vatt vaken idag har han bara vatt seg o hängig.. känns så konstigt för han e ju alltid så glad annars! Hela tiden denna glada Sam!
Gav han en alvedon ikväll o den verkade hjälpa lite.. får se om ja ger en till senare.. vaknat några gånger nu o vatt så ledsen o de gör så ont i mig! Hissade upp sängen sista gången nu, bättre o sova då kanske för slemmet o snoret..
Ätit o druckit bra o de e ju bra de iaf.. Hoppas han e piggare imon!
Givetvis kom plogbilen när han somnat efter att ha vatt superledsen.. o folk som inte fattat att nyår e över o tvunget måste smälla raketer o smällare utanför!!

Annars har de inte hänt mycke mer idag, bara tagit de lugnt då såklart..
Städat lite o tiden har mest bara rullat iväg!
Danny e ute o äter me ett par kompisar..
Hade fått sms från Günzel inatt, hade inte hans nr inlagt o han hade inte mitt heller, jo nu har han ju de, men undrade hur de kom sig att han skickade, va eeeevigheter sen man messade sjuka sms me han haha! Sen när ja läste Emmas blogg förklarade ju de saken.. =)

Nu blir de bara o slösurfa lite, ska framkalla bilder me från jul o nyår på Sam..
Hoppas att han sover en stund nu mitt lilla hjärta.. annars får ja krypa ner tillsammans me honom..




Kommentarer
Postat av: Jessika

Näää e Sammisen sjuk stackarn.. :( Hälsa krya på dej från mej... :)



Hahahaha vi spelade spel.. därav gav vi Gunzel ditt nr. :) Vi e skyldiga... :P

2009-01-04 @ 14:53:14
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0