Min lille sjukling..

Min lille sjukling..



Ser inte allt för pigg ut på bilden, vilket han inte e heller.. tog bilden igår!
De va tjurigt värre..
Dreglar som bara den, munnen e som en kran me vatten som ständigt e på! Så ja antar att de e fler tänder på G!
Har visserligen sovit inatt.. men vatt ledsen, trött o arg hela dagen.. Somnat i min famn när vi myst.. Febern va inte så farlig o frisk luft e aldrig fel så vi beslöt oss senare på em för o gå ner en runda på stan nu när Tosia satt igång.. Va lugnt o fridfullt hela tiden! Massa o titta på ju.. =) O ja åt min efterlängtade langos.. guuud sååå gott!! =)
Sen åkte Danny på 30 årsfest o vi gick hem.. O febern hade stigit nu ikväll.. efter alvedon o välling somnade han som en stock i min famn.. Orkar knappt gå, ska bara bli buren lr sitta i mitt knä o gosa.. men inte mig emot.. =)
Som mamma säger, de syns så tydligt så fort de e nåt me Sam, han e ju så himla glad precis hela tiden annars!
Hoppas han kan sova inatt oxå o att febern e borta imon så vi kan gå ner en runda på stan o åka karusell för första gången!
Stackars liten.. gör så ont i mig när han inte e sitt vanliga jag..

Har inte mycke o göra så därför ett litet blogginlägg.. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0