En dag på jobbet =)



Igår va de riktigt segt på jobbet.. men sen kom Jessika o fördrev en stund me mig =)
Hämtade lite mat till mig me..

  



Har tid på bvc me Sam idag, ska få spruta.. va längesen nu så ja hoppas de går bra.. sist märkte han inte ens att han fick den o ja hoppas de går lika bra denna gången!
Själv har ja ont i knäna, kan knappt resa mig upp, vet inte va ja gjort för att få ont.. började igår men tänkte inte mer på de o idag e de värre.. aj aj.. o trött så in i vassen e ja! De tär på en att stiga upp varenda eviga natt, mata, o så skrik igen o så halva natten en sparkandes liten bredvid sig.. vaknade imorse av att Sam slog till mig rätt i ansiktet.. ja me mitt dåliga morgonhumör me.. men kan omöjligt bli arg på min snutte ju =)
Ringt o kollat hur de går me Sams dagisplats, fått en plats på Våfflan, här nedanför, skitbra.. spelar ju ingen roll att vi flyttar för de dagiset blir ändå närmst.. kanske att han får va ett litet tag på sammanslagningen på skogs.. beror helt på när min utb börjar o Danny ska ha semester..

Tråkigt väder idag! Blir nog innedag.. ska ner till huset senare iaf..
Tvätta håret nu, ser ut som ett skatbo i huvudet!


Kommentarer
Postat av: Jessika

hehehe vi kan minsann alltid roa oss ;P

2009-05-05 @ 20:01:16
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: Linda

Jessika-- hehe inga problem =P

2009-05-05 @ 20:26:11
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0