Va faaan!

hejsan!
min son går inte än!?!
är det *normalt* ?
han är 1 år och 2 månader, men går längst med möblerna!!!
och jag matar inte min lill kille så mkt med barnburk mat utan bara välling :(
och gröt ibland, det är så skönt med flaskan och jag glömer bort burkmaten :(
då jag inte äter skälv på dagarna.
hur ska jag göra?
några tips?
mvh//J

En tjej som skrivit denna tråd på familjeliv.. VA FAN?!
Kritik till tusen har hon fått..
Hur fan kan man glömma bort o ge sitt barn mat?! Lr strunta i de, bara för att man tycker de e bekvämt me flaska!
Hur kan man sätta ett barn till världen när man inte klarar av sig själv?
Han gillar visst varken surt lr sött.. vilken barnmat e sur lr söt? Ingen frukt heller, eftersom föräldrarna inte äter de o därför har dom aldrig de hemma.. MEN KÖP TILL LILLE KILLEN DÅ! O sen tyckte hon de va jobbigt att ge honom mat, han spottar o fräser bara! Tror fan de när han levt på bara välling i ett helt år! Blir så arg när ja läser sånt här!!
Bara göra de så bekvämt som möjligt för sig själv.. o hon skyller på sin adhd..

Fick skriva av mig lite iaf.. men kan fortfarande inte smälta de..


Kommentarer
Postat av: Sara

Lord... knäppa människor finns det gott om :-) haha

2009-05-14 @ 20:10:41
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: emmy

usch..man blir ju rädd när man läser! Man förstår inte hur folk kan göra så! Hemskt!!

2009-05-14 @ 20:15:39
URL: http://emmyroxi.blogg.se/
Postat av: katta

håller med dej linda . kan man inte eller sk glömmer hur sjuttan nu man kan glömma at ge mat så behöver man inte sätta barn till världen . tycker jag inte gör annat än att ge max mat :P och frukt köper hem för att han vill ha , hon ha sääkert inte ens provat ...

2009-05-17 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0