Aaaoooww!!

De va ju dags för tandläkaren idag.. O har ju haft problem till tusen me en tand, haft tandvärk till o från, rejäl sådan me.. o inflamation.. vi pratade om sist att kanske dra ut den tanden o ja har gått o grubblat över detta.. den gick iofs o rädda men hade fått framtida problem o ja e sååå trött på o ha ont så ja bestämde mig för o dra ut den! Fy fan säger ja bara!! De gjorde jävligt ont o obehagligt va de! Men nu känns de som ja redan vant mig vid "gluggen".. hehe.. syns inte heller, då hade ja inte gjort de.. kände mig som en barnunge när ja gnydde o allt.. Men nu e de gjort o de känns skönt!

På jobbet idag va de inte lika segt som igår.. inte så kul kanske o komma tillbaka me bedövning i halva ansiktet o bomullstuss i munnen..
Min gosunge o Danny kom o hälsade på en snabbis me..

När ja kom hem satt Sam o lekte på sin filt.. äntligen sitter han riktigt.. som vi väntat.. =) Han o pappa hade övat mycke på de idag.. =) Sam har nog lyssnat på va vi sagt, att de vore kul om han lärde sig sitta bra innan julafton hihi.. =)

Usch e supertrött nu o nu e ja ledig till söndag.. =) Så nu blir de bara mys o bus me Sammis om dagarna! Ska gå en lååång runda imon!
Näää, sängen ropar på mig!

Natti Natti!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, grattis Sam! Visst e det en härlig känsla när dom lärt sej sitta? Dom små skitarna som föddes för inte allt så länge sen ju! =)

2008-12-15 @ 23:33:03
Postat av: emmy

Hej hej!

Hur känns de i tänderna? Fy för tandvärk säger ja bara=)

Ja..hehe..mössan e jättebra..verkligen den enda som sitter på plats=)

2008-12-16 @ 20:37:39
Postat av: emmy

hehe..ja visst e mössan bra..verkligen den enda som sitter på plats=)

2008-12-16 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0