En piggare mams o fika..

Yes, idag har ja känt mig mycke piggare! Lite slö imorse men de e ju som vanligt.. Önskar ja kunde sprida lite av min kvällsenergi till morgonen! =)
Sam o ja har bara vatt inne o myst o busat o så somnade han lagom till Danny kom hem från jobbet o ja gjorde mig iordning för dejt me Jessika.. Träffade henne vid 4 tiden..
Först blev de varma drycker på Jekyll.. =) Kollade in lite i gallerian, blev två nya nagellack o så hämtade ja mitt schema.. Kollade lite på Breeze me o Jessika hittade julklapp även denna gången.. =) Sen blev de o sola! Va så skönt o få lägga sig där i detta vädret! Känts lite naket o gå på stan o fika utan Sam men samtidigt lite skönt..
Hämtade kebab på hemvägen me.. inte ofta vi gör de hehe..
Sam va fortfarande vaken när ja kom hem så ja fick lite mys innan han somnade.. o så kom min bror upp på en snabbkaffe..
Kollar lite på efterlyst o insider nu men blir snart sängen..
Imon ska ja o Sam upp till Kallingeskolan o hälsa på Sams kusin Herman.. Pysslat massa grejer o så ska de såklart säljas me =) Ska bli kul o se va Herman gjort för fint! =)



Haha.. =)

Inget mjäll för dom som tror de! =) Bara detta satans vädret!!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Värsta sjuuuka bilden... hahaha o de va väl ändå en av dom mindre sjuka... :P vill bli friiiisk... :)

2008-12-04 @ 21:39:50
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: Jessika

skicka dom andra bilderna till mej e du söt... från solariet.. o såå den andra me du vet.. shh.. hehe på mailen.... :)

2008-12-04 @ 21:40:58
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: Jessika

hahah de ser ut som ditt snömjäll e glitter.. ;)

2008-12-04 @ 23:34:42
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0