40 längder! =)

I förmiddags va de ju städning o sånt som gällde, skönt o ha de gjort nu! Bytte lakan me så de ska bli underbart o få krypa ner där snart, e en aning slut i hela kroppen... För... Emmy messade i em o frågade om ja ville me o simma o självklart ville ja de! =) De va helt underbart! Inte så jobbigt som ja trodde de skulle bli, ja o min kondis liksom.. =) Men de blev hela 40 längder o ja e förvånad över mig själv att ja orkade haha, Emmy simmade me 40.. =)



I väntan.. =)



Glad för min lilla hytt hehe..



Emmy hade köpt sååå fina byxor till Sammisen! Taaack igen! =)



Här va vi något helfärdiga, snurriga blev vi me!! Livsfarligt o simma.. =)



När ja kom hem hade Sam fått sin gröt o så blev de bullens för våran del o korven står mig upp i halsen nu!! Nu lite te o några cookies (mycke nyttigt efter ja vatt så duktig) =) sen blir de nog sängen ganska snart..


Kommentarer
Postat av: Emma

ahh bullens som e såååå gott=)fuck;)

2008-10-22 @ 21:59:27
URL: http://bitskemma.blogg.se/
Postat av: Jessi

Va ni ha vatt duktiga o simmat... :)

när man vatt såå duktig få man vräka i sej massa me gott... :) hehe

2008-10-23 @ 00:29:10
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så duktiga ni e! Å vad skönt o simma me ju! Jaa, när man e så duktig så får man synda hur mycke man vill!

2008-10-23 @ 10:13:29
Postat av: Linda

Haha ja vi e duktiga ALLIHOPA! =)

2008-10-23 @ 11:00:50
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0