Lång dag!

Idag blev de en heldag på jobbet! O de kändes som en evighet.. längesen ja jobbade hela dagar! O sitta ner..? Nä de gjorde ja knappt mellan 10-18, sååå trött i benen nu! Va hemma hos Jessika o lunchade vid halv 1 tiden, så skönt o bara få sätta sig ner! Sen hann vi bara me en cigg sen va dags för mig o säga hejdå..  o tillbaka till inventering i ett par timmar..
Min lilla mysbejbi o Danny kom o hälsade på mig två gånger oxå.. =) Så ja fick lite gos av Sam.. =) o Danny me.. haha..
När ja kom hem stod middagen på bordet, skönt de.. Sen va de dags för Sams gröt me, lite hopp i hoppgungan o en stund i gåstolen sen hade kl sprungit iväg o de blev läggdags för honom.. ska nog oxå ta o krypa ner snart..
Imon ska ja o Sam ta en lååång promenad.. Danny jobbar em denna veckan så vi har ju inte så mycke för oss.. o får njuta av de dagar man e hemma, får se när de blir jobb nästa gång..
Plockat lite o dammsugat här ikväll me..
Nä nu ska tigga till mig lite kli på ryggen.. =P

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Ja saaaaknar Sam!!! :)

Syster o ja ska promenera i mon förmodligen... ska ni me??

2008-10-27 @ 21:53:34
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0