Bloggmissbrukare..

Tredje inlägget idag då.. haha.. har inget bättre för mig..
Egentligen e ja supertrött samtidigt som ja bara vill skriva lite....
Eftersom ja så uppe i tradera kom ja på att ja själv kanske har lite o sälja, som nån annan stackare vill ha.. =) Hittade ett par stuprör  som legat väldigt länge, alla lappar kvar! Men så prövade ja dom, bara för o se om ja inte kunde ha dom själv ändå.. =P tycker ju trots allt om dom.. YES! Ja fick på mig dom!! =) Men de bör rensas där inne i garderoberna, de e en sak som e säker.. hittade massa skit, vet knappt va ja har..
Fruktansvärt trött på mitt hår e ja oxå.. visst, ja gillar frisyren men de hade vatt så najs me långt hår igen! Men när ja har långt hår blir de så tunt, de liksom bara e där haha.. nån som har nåt bra tips på o få de lite tjockare?? =)
Men så i väntan på o få de långa tillbaka vill ja inte ha de där halv långa.. Hittade en snygg frisyr men orka fixa varje dag..



Men ja ska dock inte va blond.. =) Försöker föreställa mig de mörkt..  o de kan nog faktiskt va nåt i min smak.. =)
Hittade en annan fin frilla me.. haha..




Nä nu ska ja krypa ner o sova!
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: emmy

haha..ja röstar på den sista frillan=) Ses sen!=)

2009-01-23 @ 08:47:12
Postat av: Jessika

heheh absolut sista frisyren.. ;) nää men första e skitsnygg... såå ville ja ha håret innan.... kööör påå... :)



Tack för i da förresten... :)

2009-01-23 @ 18:07:33
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0