Framtida bebisar! =)

Hamnade på en kul sida! =)
www.makemebabies.com

Givetvis ville ja ju kolla Danny o mig.. om vi då skulle få en liten kille som vi redan fått..
Såhär blev Sam!



Kan väl inte påstå att de va superlikt direkt.. haha.. o sen hittade ja inga vettiga bilder på oss heller.. hehe..
Denna bebisen ser så vuxen ut! =)
Men vem vet, kanske ser Sam ut så om nåt år..... tveksamt! =)

Kollade såklart hur flickan kommer ser ut, om de nu blir nån sån i framtiden.. =) En stor tuban på huvudet hade hon o  kilovis me halsband, men bilden va i stort sett likadan..

Kul i brist på annat! =) Sam har sovit i 2 ½ timme nu.. fortfarande inte blivit nån promenad, så hoppar nog den idag, men vi ska gå ner allihopa o handla lite sen iaf!



Kommentarer
Postat av: Emma

thhihi såå kul juh ha typ provat med alla jag känner haha o vem jag än väljer kommer jag få hemskt söta barn haha;)fanns nått undantag--jag o gunzel borde inte satsa på en pojk o blondie o jag få rödhåriga ungar hahaha;P

2009-01-09 @ 15:38:45
URL: http://bitskemma.blogg.se/
Postat av: Jessika

hahahah satt me för ett tag sen o kollade mina bäbisar på den sidan.. :) hahaha dom blev inte särskilt vackra... :) få ju hoppas de inte stämmer... :P

2009-01-10 @ 16:01:49
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: jens

Sam - Internetbebis 1-0 :)

2009-01-13 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0