Sommarfest på öppnaförskolan..

Sam vaknade inte förrens halv 9 imorse så blev lite stress på morgonen, iaf för mig som va tvungen o duscha o så.. Skulle va på öpnna förskolan halv 10 men kom 10 istället..
När vi kom hem igen somnade Sam o ja städade undan lite.. ser ut som ett krig här på mornarna.. fastän ja plockar undan innan ja går o lägger mig.. o alla kartonger o sånt gör inte att man kommer fram fortare precis.. baxat in alla kartonger i Sams rum sålänge nu, han leker ändå bara här i vardagsrummet..  O så väntade ett berg av disk.. fattar inte vart allt kommer ifrån.. ska bli jätteskönt me diskmaskin sen!

Här kommer några bilder från i fm..






 

 

Lite sång o dans efter allt lekande blev de me.. trodde de skulle bli omöjligt o få Sam att sitta still men han började bli trött så han satt så lugnt o fint i mitt knä..
Jättetråkigt att ja jobbar på fredag, hade helt glömt de, så bokade upp oss på o åka till barnens gård, får avboka de..
Trist regnigt väder ute så blir bara hemma resten av dagen!


Kommentarer
Postat av: Linda

dags och ta en fika snart?????

vilka dagar är öppna förskolan och vilka tider förresten?



kram linda

2009-06-08 @ 15:05:01
URL: http://lindafelicia.blogg.se/
Postat av: sara

Nej jag vet i tusan hur jag ska hinna allt.. och så ska man ju försöka vara glad och social till alltoch alla också :)



Skoj med lite fler människor då på onsdag !!



kram

2009-06-08 @ 19:56:04
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej Linda!



Läste om fredag... du vet att du kan åka med Kallinge kyrkan på måndag väl? Då ska vi åka :)



Kram på dig!



/Cissi

2009-06-08 @ 20:04:32
URL: http://cissimedbarnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Min telefon är typ sönder, dags att hämta en ny i dagarna, felicia har dreglat sönder den=)

Ja men det låter skoj! kl 9.30 på willystaket på onsdag. Jag Och Felicia är på!!! =) kram linda

2009-06-08 @ 20:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0