Aloa!

Idag har vi träffat mormor (min mamma) o hennes "polare" Iréne.. Träffade dom strax innan 11 på stan eftersom ja fick en klipptid kl 11.. Mamma passade Sam under tiden.. Va så skönt o få klippa bort de som vuxit ut! O så fick man höra lite gott skvaller av frisören hehe.. =)
När ja va klar där träffade ja min gullunge, mamma o Iréne inne på Gallerian.. kollade lite på kappahl men hittade inget, inte för ja hade råd me nåt heller precis, får hålla i slantarna denna månaden.. Danny har ju vatt sjukskriven me..
Sen så gick vi o fikade på Contan.. Sam charmade de flesta bakom oss i kön, han har ju ett gott öga för "äldre" tjejer haha.. Sken upp som en sol när han såg en blond gravid tjej bakom o hon tyckte förstås han va ursöt.. =) O dom skrattade haha..
Ynka två barnstolar hade dom där inne, lite dåligt men som tur va blev den ena ledig! O givetvis skulle Sam bajja o inget skötbord hade dom! Tacka vet ja Jekyll! =)
Va o kollade i lite affärer efter de, hittade faktiskt två små ljuslyktor att hänga i köksfönsteret, halv priset me.. =)
Slutligen banken innan vi gav oss hem..
Sen vi kom hem har de vatt fullt upp, Sam har vatt superledsen, verkade aldrig bli bättre o till slut grät vi båda två, gör så fruktansvärt ont i mig när han inte går att trösta! Masserade magen, vaggade, cyklade me benen, gick runt me honom, satt vid hans säng o strök honom på pannan men inget hjälpte! Till slut när ja bestämde mig för o gå ut från rummet så somnade han snyftandes, min stackars lille kille.. Blev några glada miner i hoppgungan ikväll iaf.. sen sjöng vi lite.. =)
Nu har ja betalat alla räkningar, skitdrygt!
Mitt i allt detta har ja även hunnit städa här, dammat, dammsugat o bytt lakan! Ska bli najs o lägga sig sen! Men ikväll blir de bullens när Danny kommer!
Efter 4 alvedon, 2 magtabletter o en samarin kunde ja sova igår, undrar va som spökade i min mage.. hm.. O Danny kunde inte somna förrens 6 imorse, han kräktes! Ska vi bli sjuka nu me?! =/
Nä nu ska ja bara slappa, känns som ja e värd de.. Sammis sover sen halv 8 ungefär me..

Hajhaj!



  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0