Bara slappat här hemma..


Ser ut som ja vet inte vad men trots allt vatt slappardag! =)




Vatt skönt o inte vatt utanför dörren idag!
Passat på o städa lite när vi ändå bara vatt hemma.. en sak e säker, ska aldrig mer ha djur efter katten! Sååå trött på att behöva damma två gånger i veckan o dammsuga nästan varje dag! Nåt som inte fäller iaf, Sam kan få en hamster i en bur när/om han vill ha djur haha.. men Bobban lär ju leva minst 10 år till så får väl dras me de..

Blev såklart några bilder under dagens lopp..

Leker i sängen medans ja får mitt rum städat..




Spelat lite guitar hero hehe.. schhh, säg inget till pappa.. =P




Fick ett bad farmåt kvällen sen kom John Blund o hälsade på, snabbare än blixten..

Skitförbannad för att ja inte får leka me kameran..



Nöjde mig me en packe pappersnäsdukar sen..



Tog fram gåvagnen till Sam idag, de va kul typ 2 min.. men lite övning varje dag borde ge färdighet sen.. =)
Nästan 3 timmar till Danny kommer hem, drygt.. Man tröttnar ju på att surfa runt ganska snabbt, ja gör de iaf.. Sugen på nåt e ja me, vet inte vad bara..
Just de, måste ju få berömma Danny lite.. Vatt duktig nu o tränat två dagar i rad! Haha! Alltid en början.. =) Slet sig upp kl 8 imorse o iväg till gymet.. Blev några dagar förra veckan me.. får hoppas de håller i sig.. =)
Tråkigt att vi missade öpnna förskolan idag, fick för mig att Sara o ja va där förra måndagen, så skrev hon idag o frågade om vi skulle dit.. fick ju för mig de va på måndagar, o såg hennes sms så sent o så sov Sam! Ska dit på måndag nästa vecka iaf!
Ett bad snart vore riktigt skönt, får bli de! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0