Aj aj..

Så sjukt ont i magen sen igår efter vi åt kebab.. knappt sovit inatt sen upp tidigt o göra både mig o Sam redo för dagis o jobb.. gått som en fällkniv hela dagen.. Har ju inte ett jobb där man kan sitta ner heller direkt.. Jobba måste man ju, kan bara inte va hemma, inte nu när Morgan åkt till Sweden rock.. typiskt min otur o må dåligt nu!
Efter ja slutat fixade ja studentpresent o sen hem innan regnet vräkte på ordentligt.. Passade på o göra lite mat.. Blev fint sen igen o gick ner för o kolla lite på jysk, va inom biltema o motor allt oxå.. o en sväng på lidl o maxi när vi ändå va i krokarna! Väl hemma igen blev de ett bad för Sams del sen va klockan rätt mycke o välling o sängen väntade! Ska ta mig en snabbdusch nu (nu för tiden e de näst intill omöjligt o duscha när Sam e vaken o man e själv hemma me honom)! Antingen ska han ner me händerna i toastolen, leka me den man rensar toan me, dra ut alla lådor o dess innehåll lr ta bort den till avloppet i duschen o slabba lite där! Äta toapapper e oxå gott.. Ja, de e full rulle.. Fick säga åt honom på skarpen idag, stackars liten, blev sååå ledsen! O ja fick jätteångest för de.. men man måste ju om dom ska lära sig nångång.. e för snäll annars tror ja! =)
Grymt ont i ryggen har ja me, e väl allt bärande.. börjar ta ut sin rätt nu.. men fick massage av Danny igårkväll så de släppte liiite iaf.. Haha gud va synd de e om mig! =)
Ska fixa ihop vårt kök på ikeas hemsida ikväll me, vi måste ju liksom få plats me en diskmaskin me! Ska bli spännande..

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: sara

Stackare, jag hade också så grymt ont i magen på morsdag att jag låg pall 4 timmar.. helt galet..!

2009-06-03 @ 21:39:31
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0