Apu..

Kan säga att ja va sååå trött imorse, mer än vanligt! När klockan ringde 20 över 5 tänkte ja att de omöjligt kunde va morgon.. kändes som ja precis somnat o så va de mörkt som i graven! Men de va bara o pallra sig upp... Man piggnar ju till.... efter ett tag.... =)



Ruggigt väder har de vatt hela dan o ja har frusit konstant..
Mamma skjussade hem mig sen o så hämtade vi hem Sam oxå.. Hemma kvart i fem o laga middag.. o diska! Iväg o handla lite o hem igen o dammsuga o vika tvätt! Lite trött i kroppen nu o huvudvärken börjar smyga sig på..
Kollar "Ullared" nu oxå, haha, sååå roligt! =)

De har iaf varit en heeelt okej första dag på apu:n! De e lite skillnad på hemtjänst o äldreboende.. ganska stor faktiskt.. =) O dagen gick jättefort!

Gick fort tills de va dags för Sam o sova oxå.. så nu sitter ja här o saknar honom fastän han ligger o sussar vägg i vägg..





Snart sängdags o de ska bli ljuvligt....


Kommentarer
Postat av: Sara

Japp fick den av syrran i födelsedagspresent.. :-)

2009-11-10 @ 21:11:09
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/
Postat av: Emmy

Så skönt att de gick bra på praktiken=) Lite bättre i hemtjänsten va?;) kraaaam

2009-11-11 @ 08:00:40
URL: http://emmyroxi.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 04:04:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0