Första skoldagen!

Japp, då va första skoldagen avklarad... Började inte förrens 9 men Babs hämtade mig vid 8 så vi var där i god tid innan, o kunde leta upp salen o så.. Vatt upprop, genomgång av lite av varje, rundvandring på skolan o så intervjuade vi varandra o berättade sen om den vi intervjuat för hela klassen, gud, ja hatar verkligen sånt! Fick schema oxå.. Blir långa dagar, men va nån dag vi slutar tidigt.. Fy fan säger ja bara för de veckorna som Danny jobbar fm o ja ska hinna lämna Sam på dagis innan Babs hämtar mig vid halv 8.. halv 6 får ja nog stiga upp för o hinna.. Jaja, man kommer väl in i de....

 Sen slutade vi inte förrens kl 15.. trodde inte de skulle bli en så lång dag.. o så fick vi hem uppgift me.. o de va ingen liten sådan heller.. redan.. men de va för vi har studiedag tisdag o onsdag.. Tänkte ja skulle sätta mig me de ikväll men huvudet värker o ja känner mig helt slut! Får ta de imon o på onsdag! Ska iaf pussla ihop Sams schema.. inte de lättaste de heller när Danny jobbar som han gör!

De första 12 veckorna kommer ja läsa....

Vård och omsorgsarbete
→ Etik och livsfrågor
→ Arbetsmiljö

sen i 5 veckor följer....

Människan socialt och kulturellt

I 22 veckor....

Omvårdnad
→ Medicinsk grundkurs
→ Socialpsykiatri
→ Psykologi A
→ Social omsorg
→ Datorkunskap

....
o så lite apu på de hela ....

Därefter finns de tre valbara kurser.. har inte riktigt bestämt mig, e ju långt dit.. Vi får välja mellan utvecklingsstörning och funktionshinder, hemsjukvård och geriatrik lr psykiatri..

Än så länge e ja inne på psykiatri o tror de förblir så..

 

 




De va dagen de....

 


Kommentarer
Postat av: Emmy

fy fan för medicinsk grundkurs!! Hoppas de går bra för dej=) kram!

2009-09-15 @ 17:38:07
URL: http://emmyroxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0