Kaskad!

Igår bar de ju av till Kaskad för o plaska lite! =)
Emma hängde me till slut oxå! =)

Va riktigt härligt o mysa i varmvattenbassängen! O bubbla såklart.. men Sam va skeptisk till de..







 



Efter badandet blev de Börjes me såklart.. Börjes e ju liksom ett måste när man e i Tingsryd! =)
Hittade en födelsedagspresent till Danny..
De va en övertrött Sam under "börjesvistelsen" men hann me o äta lite innan vi stack hem..

Fick ju ugnen o micron igår me.. Har sagt till Danny hela tiden att ja skulle absolut inte bli förvånad om de skulle va nåt fel på de eftersom de vatt fel på i stort sett ALLT vi fått från Ikea.. Nu skickar dom rätt färg o allt på micron MEN.... måtten e åt helvete fel! Blir så irriterad... vansinnig!! Aldrig skådat en så stor micro haha! Ugnen e mattsvart o de va den enda mattsvarta micro dom hade.... fan me... men vi ska leta reda på en micro vi vill ha idag o dom betalar den! Lr står för mellanskillnaden om den skulle kosta mer än den dom skickat.. Så trött på o aldrig bli färdiga eftersom man får fel grejer hela tiden!! Ugnen e iaf skitsnygg!! =D

Imorse innan vi stigit upp hade kylen o frysen kommit me.. ska försöka få upp de ikväll, ska ju va "ram" runt o två överskåp i samma färg som på skåpsluckor o lådor.. kommer bli finfint! =) Sen e de o bara spackla lite o måla så e de klart!

Just nu e Sam på dagis.. ledsen som vanligt när ja gick men verkade inte va så hemskt farligt idag.. Passade på o gjorde några ärenden på stan efter de!

Ha en skön helg!!


Kommentarer
Postat av: elin

hej hej,, va sam hos sin mormor i dag/kväll (lördag) för min pappa bor mittemot och jag tyckte jag såg sam över gatan när jag o liam va hos pappa o hälsade på..dom åkte traktor tror jag..eller såg jag kanske fel=)=) kram kram

2009-09-12 @ 20:18:07
URL: http://hanssonfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0