Saknar!!

Saknar Sam så otroligt mycke!! E ju hos farmor.. Vi håller på me renoveringen idag me.. bara ja som pausar lite, pigg ibland men dötrött nästa sekund! När man väl kan sova ut så kan man inte sova överhuvudtaget! Ja funkar så iaf.. inte sovit en blund typ..
Benneth e här idag igen o hjälper till.. fått dit handtagen på alla skåp o lådor! Låter kanske som ett enkelt jobb men de e de inte kan ja säga.. =) Just nu håller dom på me lister i köket.. Ja e den som städar när dom e färdiga hehe..

De va trevligt igår iaf.. åt gott o så! Vi tog varsit glas vin till maten oxå.. ville först inte ha för ja vet hur ja mår dagen efter av vin.. men Danny övertalade mig o ja e inte så svår o övertala.. o får helt enkelt stå mitt kast idag.. räcker me bara lite vin för min del för att mitt huvud ska kännas som ton dagen efter! O så e de väl sömnbristen som gör de.. lär nog somna gott ikväll!

Nähä... nu tycker ja de e på tiden att min lille gosse kommer hem! =)

Sam har själv tagit på sig min väska haha.. vi skrattade gott åt detta ja o Danny!

♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥


Kommentarer
Postat av: Anja

Förstår att du saknar den lille mannen =) Hoppas det är bra med er allihop!!

2009-09-07 @ 00:11:39
URL: http://nosferatina.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad konsigt att du inte kommit in.. ja jag vet inte, jag har ganska fullt upp i veckan,men vi hörs av i veckan om vi kan hitta ngn ledig lucka.. Kram

2009-09-07 @ 09:21:15
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/
Postat av: Linda

Haha ja det var det.

Pratade med jessika idag ifall vi skulle åka till tingsryd eller något annat nu i veckan...

ledig imorrn och onsdag?

jessiak skulle ringa dig.....

kram linda

2009-09-07 @ 17:13:25
URL: http://lindafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0