Kvällen...

Hihi.. =)






Så har ja lärt mig massa nytt på jobbet idag, Oscar visade en del men de gick så fort för mitt lilla huvud haha, hälften fastnade nog! =) Men de ska nog gå bra.. =)
Va därifrån vid halv 7 typ sen blev de raka vägen till solariet, skönt o bara få lägga sig där..

Nysolad o i min "fina" jobbtröja.. haha..




När ja kom hem satt Sam o åt o sen kom Dannys pappa me "begravningsmat".. massa plock, potatissallad, potatisgratäng, LAX mmmmm =) frukter o börd mm.. passade mig perfekt! Va så hungrig o hade ingen ork till o ställa mig o göra nåt heller..

Så gott va de!



Diskat, satt på en maskin tvätt o kokat Sams flaskor o så.. Snart bedtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0