Helgen!!

Lördagen..



   



Först blev de o jobba.. därefter mötte ja mina älsklingar o Jens på Kina där dom hade ätit.. Satt kvar en stund o så kom Uffe.. de va så härligt väder så vi gick ner allihopa till brunnsparken en stund! Va inne hemma förrens strax innan 20 tiden.. Sam somnade som en stock efter vällingen o lite musse! Ja passade på o göra mig redo för kvällen.. allt slutade me att ja följde me Emma på fest sen Natti.. Hade köpt biljett till torgfesten men så fick ja inte tag på Linda som ja skulle dit me.. Va inte alls sugen på natti egentligen men lite kul va de iaf =) O så fick ja ju träffa Emma me såklart! =)

Partajet me Emma! =)





Cigaretthål i Emmas klänning! =/




 

Hittar alltid nåt o "posa" me på Natti haha! Har blivit standard liksom.. =P




Söndagen!

Vaknade upp utvilad o pigg! Men... under dagen kom bakfyllan smygandes sakta men säkert.. fy va dåligt ja mådde sen! O så va de tvungen o va så blixtervarmt just när ja e bakis me..  Annars klagar ja aldrig på värmen! =)
Vi gick ner till huset allihopa, köpte en gräsklippare o Danny fixade iordning på trädgården medans ja bara satt o glodde.. orkade knappt andas.. Sam tyckte de va jättehäftigt me gräsklipparen! =)

Wooooow =D



Pappa "byggde" ett hus till Sam hehe..





O så får de inte glömmas att ja fick jättefina blommor av min lille sööötis igår på morsdag! ♥ Tack mammas lilla hjärta!

Idag.. blir de strax att gå ner till huset o fixa lite.. idag e ja på topp igen! =) Sam sover just nu, så får vänta till han vaknat o fått i sig lite mat.. Gjort klart schemat för dagiset me så ska ner o lämna de.. O ikväll blir de förmodligen ut o äta me jobbet!

Finaste killen idag!


Kommentarer
Postat av: Linda

min telefon var givetvis sönder, och det ringde aldrig på mammas, men du missade verkligen ingenting, jättedött, bara massa äldre folk. jag var hemma strax efter 12... ja skulle nog följt med till natti istället haha, men vi får ta det någon annan gång. sexparty hade ju vart kul!och utgång efter det..=)

2009-06-01 @ 19:11:57
URL: http://lindafelicia.blogg.se/
Postat av: emma

gooode tid!!minns inte de där på Natti alls:S liiite mycke saft den kvällen;P men de va kul-tills de gick snett hahaha;) ny vecka nya tag nu=)=)

2009-06-01 @ 19:50:21
URL: http://bitskemma.blogg.se/
Postat av: sara

Fy fanken för baksmälla.. jag bävar för det, därför tror jag aldrig jag ska dricka igen :-)

2009-06-01 @ 20:15:14
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0