Dags o börja packa...

Japp, dags o börja packa! Vi har ju inte all tid i världen precis.. vatt o hämtat flyttkartonger idag så nu e hallen full av dom! Tänkte ja ska börja packa imon.. annars har de inte hänt mycke mer idag, vatt ute o gått en runda.. o så va ja o mamma i huset en runda o kollade, Dannys pappa, mamma o Anette va där o höll på.. sakta men säkert börjar de likna nåt! =) Kommit fram till vilken färg vi ska ha i vardagsrum o matsalsrum.. inte ofta Danny o ja kommer överens o sånt hehe men gick bra denna gången.. =) Får bli vitt i Sams rum tillsvidare, tills vi hittar en fondvägg som vi verkligen tycker e fin o som passar, vill inte förhasta oss o måla bara för de e bråttom.. blir nog bra! =)
Har ju haft så ont i min knän ett tag nu.. ledgångsreumatism e va mamma trodde de kunde va.. vi har ju de i släkten..
Ska vänta några dagar till o blir de inte bättre så får ja hälsa på farbror doktor! Kan knappt böja mig ner vissa gånger o än mindre sätta mig ned/resa på mig precis när ja vaknat..
Nu ska ja iaf måla naglarna, låta dom torka sen blir de sängen o min braiga bok!

Sleep tight and don´t let the bedbugs bite ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh den boken e så bra.. e av dom bättre jag läst! fast lite sorglig bara!!

2009-05-13 @ 22:12:34
URL: http://hanssonfamily.blogg.se/
Postat av: Jessika

...de va inte längesen ja me läste den boken... absolut bra...

2009-05-13 @ 22:39:22
URL: http://piicniic.blogg.se/
Postat av: Sara

Samma lakan som vi har.. wooot :-)

2009-05-14 @ 08:26:13
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0