Om ja får klaga lite....

... så gör ja gärna de...

Allmänt trött o hängig.. vill bara sooova i hundra år! Vill bara kunna lägga mig o sova en stund när ja känner mig som tröttast.. men så funkar de inte längre..
Ont i sidan har ja me, orkar knappt stå rakt..
Sam vaknade inatt o höll ett väldans liv.. fastän att Danny tog honom eftersom ja skulle upp tidigt så vaknar ja såklart o kan inte somna om direkt, man ligger o lyssnar o funderar på om man ska gå ner o ta honom (han e ju så mammig), men vill inte komma ner o "ta över".. så har vi sagt att vi inte ska göra.. =)
Känner mig helt slukörd.. ofta..
Men ja skulle för allt i världen inte byta bort mitt sömnlösa liv.. =)
De blir bättre.. de blir bättre.. de blir bättre..




Tack gode gud för att de e fredag imon! Skönt!! Slippa stiga upp så vansinnigt tidigt.. men de har ändå vatt skönt hela veckan me tanke på att ja sluppit lämna Sam på dagis innan ja ska till skolan, Danny jobbar ju em..

Hittade Chavves o Susannes Gabriel nu.. =)




Nä nu ska ja ta en dusch!!

Peace Out.. haha..





Kommentarer
Postat av: Sara

Det blir bättre vännen, det blir det verkligen, men jag förstår att du känner sig slutkörd!

2009-10-15 @ 21:12:19
URL: http://rockfellamama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0