Ledig...

Studiedag på schemat idag då...

Tog de bara lugnt i förmiddags.. Sam har vatt lite sisådär inatt så har sprungit mellan våra rum några gånger o va jättetrött imorse! De e ju inte så att man somnar om på en gång när man vatt inne hos honom.. nästan sved i ögonen på mig så trött va ja! Så när de va dags o sova middag somnade ja me, sov i 2 timmar!! SKÖNT!! Men sen fick ja såklart ångest när ja vaknade för ja va ju tvungen o plugga medans han sov egentligen.. fick ta igen de nu ikväll.. o då skulle ja ju egentligen målat vavlvet i köket... hinner nog me de imon! Dannys mamma kommer kanske o hjälper oss tapetsera.. hon tycker ju sånt e kul... =)

I em kom Jessika o Daniel på fika.. trevligt, trevligt! =) Sam fikade mest, roffade åt sig så mycke han fick plats me i händer i mun haha.. de gäller o va snabb när man ska fika me honom.. Snälla Daniel hehe, skjussade upp mig till dagiset, skulle lämna schema.. TACK! Slipper ja härja me de imon.. Därefter stack ja, Sam o Jessika till maxi.. ordnade me Dannys sista födelsedagspresent, så nu e de klart.. skönt o slippa tänka på de mer.. Vet inte va vi gjorde där inne egentligen, tiden gick fooort iaf!

Nu e min bror här.. tror han somnat i soffan.. blir snart sängen för min egen del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0